Mijn Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Verzendinformatie

Levering
Levertijd bedraagt maximaal 4 werkdagen. Verzendingen gaan via PostNL. Zie hieronder de voorwaarden van PostNL:

Pakket of aangetekende brief volgen (met Track & Trace)

U volgt uw zending eenvoudig online in vier stappen: 1. Zorg dat u de barcode van uw zending bij de hand heeft. U vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar u een aankoop hebt gedaan. 2. Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met '3S' of '2S' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ de barcode in zonder spaties. 3. Vul de postcode van de ontvanger in. 4. Klik op 'Zoeken'. De informatie over de locatie van uw zending verschijnt nu op uw scherm.

Zelf uw bezorgtijd of -plaats kiezen
Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. U ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving. U kunt kiezen voor: bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds). bezorging bij uw dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen van de afzender (meestal in de avond), kunt u uw keus aan ons doorgeven. Dit kan tot uiterlijk 6:00 uur s’ ochtends op de dag van bezorging. .

Bezorger gemist?
Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. We komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven. Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mogen wij het pakket niet aan u meegeven. Geen bezorging bij de buren Geef het aan als je liever niet wilt dat je pakket wordt bezorgd bij de buren. Dat kan bij de webwinkel waar je de bestelling plaatst. We zorgen er dan voor, dat het pakket alleen bij jou thuis wordt bezorgd. Bij een aangetekend pakket of bij een pakket met betaalservice of verzekerservice, bezorgen we ook alleen bij jou thuis.

Verzendkosten
Binnen Nederland rekenen wij €4,95 aan verzendkosten. Voor België rekenen wij €8,95 aan verzendkosten.

Retourneren
Het kan gebeuren dat je een product hebt gekocht dat niet aan de verwachtingen voldoet. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je bij het doen van aankopen via Internet recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Na het verstrijken van de afkoelingsperiode van 14 dagen wordt de koopovereenkomst een feit. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen. Artikelen kunnen ook worden geruild in onze winkel in Valkenswaard. Artikelen kunnen worden geretourneerd indien aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan. 1. De retourzending dient vooraf telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar gemaakt te worden. Vermeld hierbij het bestelnummer. Niet aangemelde retourzendingen zullen niet worden geaccepteerd. 2. Het product dient goed, in de staat waarin je het ontvangen hebt en in originele verpakking geretourneerd te worden. Als het product zichtbaar gebruikt of beschadigd is, zal geen vergoeding plaatsvinden. De kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor rekening van de klant. De klant is zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Het advies is dan ook om dit aangetekend te doen. Wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening binnen 7 dagen nadat wij de producten in goede staat ontvangen hebben.